Thursday, December 17, 2009

Aku...kerja..family..bunga

Apa la nak tulis..just 2 share myself, camana yer...3 yang melingkari kehidupan aku..sebagai pekerja yang berkhemah..opss berhemah iyo ko, family yang sangat memahami mama n wife yang busai (bizi) tahap gaban..n bunga aku yang umpama never ending stori....alhamdulillah...aku hapi ngan life aku...perform as khalifah di bumi Allah ini, tapi masih ...banyak bilik2 yang perlu di isi ruang utk peningkatan diri (need rooms 4 improvement). Hayat omputih nih tingat zaman aku keja di Mydin masa dok jadik trainer kat sana, mak datin merangkap Pengarah Sumber Manusia yang selalu bagi komen bila kitorang wat presentation...alamak mengimbau kenangan lalu la plak..hokkay la..aku chow dulu..bagi ruang utk anak aku menyusu plak..bai...

No comments: