Tuesday, December 22, 2009

Aku bukan penyanyi...




Kenangan malam 11 Dis, 2009 di Seri Malaysia, Genting...aku dipaksa untuk menyanyi..kawan-kawan memaksa aku untuk mengsumbangkan lagu siap suh pilih lagu...jangan dok tau nak wat munga ja...hasilnya....jadila la lagu Ella versi tiniqdip..tobat tak sedap langsung.

Aku dah lama tau hakikat yang aku tak bole MENYANYI tapi aku kuatkan semangat dengan ati terpaksa..akhirnya aku mmg akui hakikat yang tersurat (dari azali aku dah tau pun..hehe)..ini bukan makananku...suhla aku bersajak, bersyarah, berbahas, berpantun jadik mc...kacang ja....jangan menyanyi..

So ..percayalahhhhhhhhh..pada bakat yang Allah anugerahkan....mungkin ada benda yang boleh kita pelajari tapi ada menda yang kita langsung tadak kemahiran tuh...btw...kesimpulannya syukur, kembangkan n teruskan atas apa kelebihan kita...walaupun begitu jangan melihat kekurangan sebagai kelemahan jadikan sebagai....cabaran...hohoho.merry kismis...suka aku la..nak tulis kismis bukan krismas...